Thursday, 7 January 2016

AKU DAN BLOG 2016




Tahun 2015 jejari ini tidak laju untuk menaip review di blogs ini. Walaupun saya merancang untuk membuat 50 buah review untuk tahun 2015. Hanya ada 40 entry untuk 2015. Tahun ini saya akan buat 50 buah review juga ,  bila dah tercapai buat 50 buah review saya baru akan fikirkan sama ada akan bertambah atau pun dikekalkan review di blogs ini. 

Tahun 2016 ini drama yang diadaptasi dari novel bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Dari saluran TV percuma hinggalah saluran berbayar bersaing untuk menambat hati penonton . Tetapi bagi saya baca novel lebih baik kerana ia adalah idea asal penulis. Ada baik dan kurangnya drama adaptasi ni. Terpulang hak individu yang menetukan. 

Insyaallah saya akan buat blogs review ini lebih meriah dengan review yang lebih mantap. Apa pun terima kasih kepada yang sudi masuk ke blogs saya ini tanpa jemu menanti kehadiran review yang baru. Saya sayang anda semua... tanpa anda semua blogs Eizzara Eizzaty tidak akan kuat seperti sekarang .


Sekian Terima kasih

2 comments:

  1. In shaa Allah kak.. :) Semoga Allah memudahkan urusan akak.. Amin.. Saya juga baru dalam dunia blog tahun 2016 ini.. hananielda.blogspot.com Saya sedang berjinak dalam dunia penulisan cerpen dan novel.. Saya menghargai semua nasihat dan comment yang membina dari anda semua untuk menghasilkan cerita yang lebih baik dan menarik pada masa akan datang.. In shaa Allah.. hananielda.blogspot.com Harap dapat follow saya .. Terima kasih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Hananielda .... tahniah akak sentiasa menyokong penulis muda seperti awak. Akak tidak minat dalam dunia penulisan ini. mungkin idea tak kembang hihihih... Terima kasih juga sudi berkunjung di blogs review akak ni . Insyaallah suatu hari nanti mungkin novel awak akan di review di blogs ini.

      Delete