Thursday 23 February 2017

POPIA BERSIRA PEDAS

Beli sekali pasti nak lagi.

Alhamdullilah ... 
Tercapai juga untuk berniaga semula. Dengan usaha gigih dan penuh kasih sayang saya menawarkan Popia Bersira Pedas yang sedap dan ranggup . Dah lama tak buat. Ini semua cadangan anak-anak dan galakan dari En. suami untuk membuat Popia Bersira . 
Inilah hasilnya  


Kepada sesiapa yang ingin membuat pesanan saya akan membuat penghantaran percuma di sekitar selayang, Jika jauh segala charge untuk penghantaran dakan ditanggung oleh pihak pelnggan. Saya menawarkan harga yang berpatutan. 


Kami juga menerima tempahan untuk hari raya. InsyaAllah saya akan memenuhi tempahan anda. Juga untuk sebarang pertanyaan lanjut dan pembelian, jangan malu-malu hubungi saya.

Untuk Tempahan Hubungi saya ditalian :- 


Tel / SMS / Whatsap : 017-3364128

 ( sekian Terima kasih )



No comments:

Post a Comment