Friday 5 May 2017

PILIH SHAKLEE SEBAGAI BISNES PART TIME

Saya nak berkongsi tentang kenapa pilih Shaklee sebagai bisnes. Saya diperkenalkan dengan bisnes Shaklee ini dengan modal yang rendah. Sebenarnya saya tidak pernah dan tidak mempunyai pengalaman tentang macam mana nak jual produk . 

Kenapa nak buat Bisnes Shaklee?
Yelah anak-anak semakin meningkat remaja , of course perbelanjaan seisi keluarga pun makin bertambah. Matlamat saya juga saya tidak mahu anak - anak saya membuat pinjaman PTPTN semasa mereka menyambung pelajaran suatu hari nanti. Saya telah membuat tabungan seawal usia mereka.Buat bisness dapat buat extra income .



saya pun terus setuju buat Shaklee. Sekarang Bisnes Shaklee tak perlu keluar duit yang banyak dan simpan stok seperti MLM yang lain terpaksa keluar puluhan ribu hanya semata-mata untuk stok. Kini teknologi dihujung jari anda semua Klik sana sini pasti pesanan sampai di rumah pelanggan. 


kalau nak direct order melalui website, dan nak minta SHAKLEE postkan pun boleh terus pada customer. Sangat - sangat senang ! Sebab itu kalau nak berniaga SHAKLEE ni lah paling senang sebab tak perlu simpan stok pun. Bila customer bayar pada kita, kita terus minta Shaklee je yang postkan. Ala-ala dropship gitu. Berbeza macam dulu.


Kenapa jual product Shaklee?
Ramai sangat tanya saya , kenapa saya pilih Shaklee sebagai business. Kenapa tak pilih business lain? Padahal banyak je business lain yang lagi senang dan bagi income yang lumayan jugak.


Saya nak berkongsi pengalaman diri sendiri. Jawapan paling mudah dan tepat kenapa saya pilih Shaklee ialah kerana PRODUK Shaklee sendiri. Saya juga pengguna PRODUK Shaklee dimana terbukti kesihatan saya semakin baik dan sangat baik.



BERPEGANG DENGAN PRINSIP 

"kalau kita nak orang suka dan jatuh cinta dengan produk yang kita jual, kita sendiri dulu kena suka dan jatuh cinta dengan produk kita sendiri"


Selalunya, sebelum saya nak menjual sesuatu produk kepada customer, Saya lagi suka test diri sendiri, nak dapatkan feedback macam mana. Bila dah yakin dan nampak perubahan, barulah saya yakin nak share kebaikan Shaklee pada semua orang. Ini adalah perkara penting dalam prinsip saya. 

Contoh macam saya sendiri, start JATUH CINTA PERTAMA dengan Shaklee adalah disebabkan SET DARAH TINGGI DAN KOLESTROL. Bacaan darah tekanan darah tinggi normal bila amalkan Set Darah tinggi dan Kolestrol. Tekanan darah tinggi pernah mencecah 180/120. Hingga saya jumpa Product Shaklee. Kesanya boleh dirasai diantara 4 - 6 minggu makan secara konsistan. 


( bacaan dalam masa 6 minggu amalkan set darah tinggi ) 


Perubahan yang paling ketara ialah badan rasa lebih bertenaga walaupun ada banyak komitmen dengan keluarga dan kerja, kurang rasa letih, dan kulit muka pun makin nampak elok berbanding kulit dulu. 



Dari produknya yang berkualiti, maka terbuka hati saya untuk berkongsi dengan kawan-kawan dan mereka dekat luar sana tentang produk Shaklee. Sememangnya diyakini Halal, selamat, dan dihasilkan dengan cara yang semulajadi.


Permulaan Bisnes
Berbekalkan modal hanya RM80 sahaja, saya terus register semula menjadi SID SHAKLEE. Bersyukur sangat-sangat sebab saya berada dalam group ULTIMATE FAMILY yang mana mempunyai leader-leader yang HEBAT-HEBAT kesemuanya! Ziela dan Amin MENTOR yang hebat. Mereka lah yang polish saya daripada kurang pengetahuan sampailah sekarang. Tak putus-putus yakinkan saya untuk pergi jauh dalam Shaklee. 

Apa yang anda perlukan untuk membuat bisnes ialah :
➽ MINAT
➽ USAHA
➽ BIMBINGAN DARIPADA MENTOR
➽ USAHA & DOA
➽ RESTU. Kalau yang dah berkahwin, paling penting kena dapatkan RESTU daripada suami.
Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

Jadi yang berminat nak mencapai income 4-5 angka sebulan, Mempunyai impian untuk tambah duit pocket dan duit belanja untuk sara diri dan sara keluarga, sanggup berkorban dan betul-betul SERIUS sahaja untuk buat businesss ni tanpa hangat-hangat tahi ayam. 



Saya nak ajak anda semua MENCAPAI REALISASI dengan mengalu-mengalukan kedatangan orang baru di bawah bimbingan group saya sendiri. InshaAllah anda akan dapat bimbingan dan tunjuk ajar tentang product dan marketing daripada saya serta leader-leader hebat yang lain iaitu group hebat ULTIMATE FAMILY . 



Jangan risau, ilmu-ilmu sekarang di hujung jari. Bimbingan dan tunjuk ajar akan diguide secara online di Whatsapp :) 



Yang nak BERJAYA, anda kena tanya betul-betul dalam diri anda, betul-betul SERIUS nak buat atau tidak :) 


No comments:

Post a Comment