Wednesday 24 May 2017

SHAKLEE SET MINI JERAGAT

Kecewa dengan produk jeragat ?
Tunggu dulu !

Yakin jeragat boleh hilang. Jangan putus asa. 99.99% pengguna saya sangat terkejut dengan kesan set ini. Saya berani kata yang 19 dari 20 pengguna sangat setia kerana mereka rasa dan nampak kesannya. 

Jeragat mereka berhenti merebak, jeragat makin pudar, kulit makin cerah dan jeragat yang hitam akhirnya hilang. Ini yang puan nak kan ? Mungkin dah berbelas tahun puan usaha untuk hilangkan jeragat.


Siapa Wajib Cuba ” Set Mini Jeragat ” ?


Set Mini Jeragat ni sangat sesuai untuk anda yang..




Baru mula nak merawat jeragat.


Dah kecewa dengan produk sedia ada dan nak cuba ubat jeragat baru.


Memang nak sangat hapuskan jeragat tapi ada budget yang rendah.Hebat Sangat Ke SET MINI JERAGAT


UNTUK PESANAN KLIK DISINI

Alhamdulillah. Sampai hari ni, saya dah bantu hampir 1,000 wanita untuk hilangkan jeragat mereka. Ramai juga yang dah jadi kawan baik. Mula – mula kastemer lepas tu jadi geng :).

Mini Pack Jeragat ni saya pecahkan pada 2 produk yang sangat berkesan.
[ P R O D U K 1 | G L A C O M P L E X ]

GLA Complex bertindak sebagai anti- jeragat. GLA akan stabilkan hormon yang jadi punca utama kulit kita tak kuat nak melawan jeragat. Sebab itulah guna produk apa pun serba tak jadi. Hormon kena stabilkan dulu . 

Lagi kelebihan GLA Complex ini:

- CERAHKAN JERAGAT DENGAN CEPAT.
- HALANG JERAGAT JADI KRONIK.
- PUDARKAN JERAGAT DENGAN CEPAT.
- LEMBAPKAN KULIT KERING YANG KUSAM.
- TEGANGKAN KULIT JADI LEBIH MUDA.
- HALANG SEL ROSAK KESAN DARI MATAHARI.
*GLA Complex berbentuk softgel berwarna kuning. Tak berbau dan senang ditelan.


[ P R O D U K 2 | S U S T A I N E D R E L E A S E D V I T A – C ]
Ramai yang tahu vitamin C sangat bagus untuk cerahkan jeragat. Cuma nak bagitahu, ni ialah vitamin c paling canggih di dunia.



Ia ada teknologi “Sustained Released”. Teknologi ni akan kekalkan vitamin C dalam darah selama 5 jam. Bayangkanlah kesannya bila vitamin C ada dalam darah selama 24 jam. Saya akan ajar caranya.



Vitamin C jenama lain akan dilepaskan sekali gus ke dalam darah. Tapi tubuh hanya boleh serap sebahagian saja pada suatu masa. Jadi, yang lain akan dibuang. Kan membazir tu ?



Berbeza dengan vitamin C ini. Ia melepaskan 100mg setiap jam dan diserap dengan optimum oleh tubuh. Ini ialah produk pertama di dunia yang ada teknologi macam ni.

Antara fungsi penting vitamin c dalam mengatasi jeragat ialah:
- CERAHKAN TOMPOK JERAGAT DENGAN CEPAT.

- PULIHKAN SEL KULIT MATI DENGAN AKTIF. 
- SEKAT BINTIK HITAM BARU DARI TUMBUH.
- HALANG KULIT MATI KESAN DARI SINAR UV.
- ANJALKAN KULIT
- PUDARKAN PARUT JERAWAT YANG MEMBENTUK JERAGAT.
* Vitamin C berbentuk tablet berwarna keputih. Boleh dipatahkan menjadi 2 untuk mudah ditelan..



Mengapa Produk Lain Gagal Atasi Jeragat ?
Jenama ini sangat mementingkan kualiti pada setiap produknya. Sebab itulah mereka buat lebih dari 83,000 ujian untuk produk- produknya.

Paling penting, setiap produk jenamanya mengatasi masalah terus daripada punca jeragat yang sebenar. 


Berapa Lama Saya Perlu Makan Untuk Dapat Kesan ?


Kadar pemulihan bagi setiap individu adalah berbeza- beza. Ada yang rasa kesan seawal 7 hari. Ada pula yang rasakannya selepas 2 minggu dan ada yang sebulan.



Jadi, pastikan puan dapatkan produk dari saya untuk teknik pengambilan yang betul. Salah cara makan anda akan rugi.

Cara Makan Mini Pack Jeragat


Ini beza saya dengan pengedar yang lain. Saya tegas dalam memberikan teknik pengambilan yang betul. Apa guna produk bagus tapi caranya tak betul. Kesan tak nampak, duit pun ke mana.

Jadi…


Caranya akan saya terangkan secara panjang lebar selepas pembelian. 

UNTUK PESANAN KLIK DISINI ;   SET MINI JERAGAT

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment