Friday 4 August 2017

6 KELEBIHAN PRODUK SHAKLEE YANG PERLU TAHU

Ada yang masih lagi tidak tahu apakah Shaklee ni sebenarnya. Benarkah produk Shaklee ini sangatlah mujarab? Ada juga yang masih tidak pernah dengar lagi tentang Shaklee ni, jual makjun kah?



Ha, sini saya nak beritahu dan kongsi apa dia Shaklee ni. Hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living in Harmony with Nature® telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih bahagia dan lebih sihat.

Hari ini, Shaklee merupakan syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Kami melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produk kami Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.
Keistimewaan Produk Shaklee:

1. Shaklee diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Maklumat ini tertera pada setiap botol produk.


2. Produk Shaklee adalah mesra alam dan mudah diuraikan. 

3. Shaklee diperbuat dari bahan-bahan semulajadi & diproses secara semulajadi. Ia bukan vitamin sintetik. Shaklee telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

4. Status halal Shaklee disahkan oleh badan islamik di US, iaitu ISA (Islamic Services of America) yang merupakan badan yang disahkan JAKIM & lebih strict daripada JAKIM sendiri.


6. Shaklee sangat menjaga standard kualiti produk. 

Sebagai contoh, polisi Shaklee lebih ketat dari US Food and Drugs Administration (FDA). Walaupun Shaklee adalah produk suplemen tetapi ia mengikuti garis panduan FDA, bukan sekadar garis panduan dari Dietary Supplement Health and Education Act of 1994 (DSHEA). 


DSHEA tidak memerlukan ujian klinikal tapi Shaklee melakukan ujian klinikal ke atas setiap bahan yang digunakan untuk memastikan tahap keselamatan, keberkesanan dan pemantauannya terhadap alam sekitar. 




Diiktiraf oleh jurnal-jurnal yang melakukan ujian terhadap produk-produk kesihatan seluruh dunia.

Shaklee berikrar bahawa mereka telah;

Kami menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.

Kami menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya. 

Jadi bagaimana? Yakin dengan produk kesihatan yang anda pilih? Sangat berbaloi untuk jaga kesihatan dengan Shaklee. Jom share dengan orang2 yang anda sayang. Jom mulakan perubahan hari ini, jom ajak orang tersayang. Hubungi saya,

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 
Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment