Wednesday, 2 August 2017

CARA MUDAH BASUH KASUT SEKOLAH GUNA BASIC H

Bagi mereka yang pertama kali anak mula bersekolah tentu seronok kan beli 2 -3 pasang kasut untuk anak. Masuk minggu ke 3 akan terasa penatnya menyental kasut sekolah anak yang rupanya kus semangat. Habis semua peluh jantan, muscle keluar duk menyental kasut sekolah anak. Rasa nak lempar terus dalam tong sampah tapi jangan buat macam tu membazir namanya. Saya sangat memahami perasaan anda sebab saya pun ada anak yang bersekolah.

Sekarang ni semuanya mudah .. Basic H Shaklee membantu menjimatkan masa dan tenaga uolls yang sememangnya terhad di hujung minggu. Biarlah gambar berbicara bagaimana Basic H Shaklee mencerahkan kembali kasut sekolah anak-anak. 

Bila mak dah senyum dengan hasil penggunaan Basic H Shaklee ke atas kasut sekolah anak-anak, kongsi-kongsikanlah dengan jiran, ibu-ibu yang lain supaya mereka pun tersenyum kelegaan. Dah tak payah pening kepala tengok kasut sekolah anak-anak.




Bukan setakat nak basuh kasut sekolah, nak mop rumah, nak basuh bilik air, nak basuh kereta pun boleh guna Basic H Shaklee ni. Dan ianya sangat menjimatkan hanya beberapa titis sahaja digunakan.


Kelebihan Basic H Shaklee

Ia kepekatan yang tinggi - 16 auns membuat sehingga 48 gelen pembersih berkuasa setelah dicampur dengan air.

Pembersih serbaguna dan berkuasa, menghilangkan kotoran, grin dan kotoran dari permukaan boleh dibasuh, di dalam dan luar.

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 


No comments:

Post a Comment