Friday 16 March 2018

SET YOUTH LAUNCH PROMO MARCH 2018

YOUTH SHAKLEE SKIN CARE adalah SkinCare Baru Shaklee menggantikan Nutriwhite & Enfuselle. Bermula Mac 2018 akan di jual secara terbuka kepada semua. Produk SHAKLEE YOUTH SKIN CARE adalah Regiment Skin Care Shaklee yang 100% semulajadi (natural) dan DIJAMIN BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon, mercury. Setiap Produk dalam SET YOUTH SHAKLEE mengandungi bahan aktif YOUTH COMPLEX yang sangat berkesan menghilangkan Jerawat, Jeragat dan Parut Berlubang seawal 7 hari penggunaan.

Bermula Mac 2018 produk Shaklee Yout Skin Care ini akan dijual kepada 2 set yang exklusif. Dengan Pembelian ini akan mendapat HADIAH PROMO YANG EXKLUSIF dan PENGHANTAAN PERCUMA
WhatsApp "Order YOUTH " ke 017-355 9455 @ klik Order YOUTH

Set pertama (STARTER SET)
- Luminous Gel oil Cleanser 
- Perfecting Skin Toner 
- Age Defense Moisturizer SPF 50
- Advanced Renewal Night Cream
Free EXCLUSIVE LIMITED Mirror
Regimen Card 

Set Kedua (INTENSIVE TREATMENT AND REPAIR SET)
- Luminous Gel oil Cleanser 
- Perfecting Skin Toner 
- Age Defense Moisturizer SPF 50
- Advanced Renewal Night Cream
- Youth Activating Serum 
Free EXCLUSIVE LIMITED Beauty Bag & Radiance C+E 
Regimen Card

Rangkaian Set Penjagaan kulit YOUTH Skincare Shaklee 

YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser

3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakankulit anda untuk langkah seterusnya. Hadapi dunia dengan seri semulajadi anda.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Menghaluskan.

YOUTH® Perfecting Skin Toner

Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah, berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisibersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang Meremajakan.

YOUTH® Activating Serum

Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

Bahan-bahan Utama
YOUTH Complex dengan Apple Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A Berkapsul.

YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50

Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan Botani bernutrien melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh.

Bahan-bahan Utama
SPF 50, Vital Repair+® Complex, Muscadine Grape Extract

YOUTH® Advanced Renewal Night Cream - Light



Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit andasemasa anda tidur. Campuran botanikal khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+® Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus

YOUTH® Advanced Renewal Night Cream - Rich

Krim malam ini diformulasi dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga Marin ditambah dengan anti oksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel kulit semasa anda tidur, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

Bahan-bahan Utama
Vital Repair+® Complex, Lotus Japonicus, Shea Butter, Jojoba

YOUTH® Radiance C + E

Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum. Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Bahan-bahan Utama
20% Vitamin C Tulen, Vitamin E, Raspberi


TESTIMONI AWAL PENGGUNA YOUTH DIMALAYSIA 









Selama 8 Tahun Shaklee mengambil masa untuk menjalankan penyelidikan dan telah berjaya menghasil 8 paten untuk produk Youth skincare sahaja. 

Dapatkan segera PROMOSI YOUTH SKIN CARE SHAKLEE March 2018
WhatsApp "Order YOUTH " ke 017-355 9455 @ klik Order YOUTH

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment