Saturday 28 March 2015

BERJUMPA PELAKON UNGKU ISMAIL & RAJA ILYA

Hari ni memang rezeki untuk saya. Saya memang tak sangka boleh bertemu pelakon yang HOT sekarang ini buat shutting di tempat kerja saya . Drama 14 episod yang bertajuk Bodygurd akan ditayangkan di TV9. 
Pelakon yang dikatakan adalah Ungku Ismail Aziz pelakon yang baru membintangi drama Taman Lelaki Upahan yang masih menjadi siulan peminatnya. Selain itu pelaon Raja Ilya turut sama dalam sesi penggambaran pagi . sempatlah minta tandatangan mereka sebangai kenangan . 

Raja Ilya pernah membintangi drama Love you Mr. Arrogant . Walaupun dalam watak kecil tapi dia cukup berbakat.


Siapa yang tak kenal Hero drama Teman lelaki upahan . Ungku Ismail juga berlakon dalam drama Terlanjur mencintaimu ditayangkan di TV1 .



Muka berkilat tapi tetap nak bergambar dengan heroin drama Bodygurd. hihihih jangan marah yeeee... 

Raja Ilya cantik orangnya. Jangan salah sangka ya ... Dia tidak berperut besar ini hanya dalam set lakonan yang dia mengandung. 


Tengok tu bertapa gahnya menjadi seorang Hero .

Apa pun terima kasih pada Ungku Ismail baik dan mesra orangnya. Tak sombong pun dia sanggup tunggu masa nak ambil gambar ni. Sebab dia terpaksa pergi ke lokasi lain untuk penggambaran drama. Dalam cuaca yang terik Ungku Ismail terus memberi senyuman yang manis. Pelakon Raja Ilya pun sama cantik dan tinggi menghargai peminatnya. Semoga kita boleh berjumpa lagi. Cukup untuk episod kali ini berjumpa Artis .

No comments:

Post a Comment