Wednesday 13 December 2017

PENGEDAR SHAKLEE ANDA DI JINJANG, JALAN IPOH , JALAN DUTA DAN KEPONG




Hai ! Saya HASNAH BINTI SULAIMAN atau lebih mesra dikenali sebagai Hasnah . Dan saya adalah Pengedar Shaklee Jinjang , Kepong , Jalan Ipoh , Jalan Duta , dan kawasan sekitar yang mesra . Hubungi saya di nombor 010- 240 0484 ( Hasnah )
Anda mesti nak lebih nilai untuk setiap belian produk Shaklee kan ? Apa yang lebih baik dari kesan yang cepat dan konsultansi seperti pakar nutrisi kan ?

Sebab itu, sebagai Pengedar Shaklee Jalan Ipoh yang terbaik, saya akan ajar cara pengambilan yang betul dan pantau kesan yang anda rasa.

Saya cukup kecewa bila ada pengedar yang kurang ambil berat dengan kesan produk Shaklee yang mereka jual.

Konsultansi & Cara Makan Yang Betul
Anda dah bayar. Mestilah anda nak nasihat dan kesan yang terbaik. Itu hak sebagai pembeli.
Wassap 010- 240 0484 ( Hasnah )


Saya pastikan setiap dari anda faham tentang :

Punca masalah yang anda hadapi.
Kenapa produk itu dipilih.
Apakah produk- produk Shaklee yang bagi kesan yang lebih cepat.
Cara pengambilan produk yang betul.
Cara pengambilan produk yang jimat.
Kesan- kesan baik pada kulit dan kesihatan dari produk yang anda ambil.
Tips kesihatan dan gaya hidup yang sihat.
Jadi, pastikan anda dapatkan konsultansi tepat dari saya.


Kenapa Nak Bayar Lebih
Kenapa perlu bayar harga ‘mark-up’ sedangkan hanya dengan sekali bayar keahlian, anda boleh dapat macam- macam kelebihan dari Shaklee.

Antara kelebihan sebagai ahli:
  • Diskaun 15% – 33% .
  • Promosi bulanan ( Lagi murah dari harga ahli )
  • Promosi voucher dari belian produk promosi.
  • Kelas ‘Health & Wellness Talk’ percuma tentang kesihatan dan kecantikan daripada pakar.
  • ‘Cash Bonus’ dari belian yang melebihi 150 points ( Lebih kurang RM 500)
  • Untung runcit dari belian kawan- kawan yang oder dari anda.
  • ‘Cash Bonus’ dari belian ahli yang mendaftar dengan anda.Setelah anda mendaftar, anda juga berpeluang untuk menjadi pengedar sebagai pengedar seperti saya.
Walaupun selepas menjadi ahli, servis penghantaran saya ialah seperti biasa. Anda juga berpeluang untuk menjadi pengedar seperti saya . 

Tempahan 
Jangan lupa ya. Kalau nak produk Shaklee mesti hubungi saya 010- 240 0484 ( Hasnah )

Konsultasi Percuma Tentang Produk Shaklee

Carian berkaitan:

No comments:

Post a Comment