Wednesday 19 September 2012

SETAHUN AKU BERSAMA NOVEL

Assalamualaikum kepada semua yang pernah singgah ke blogs eizzara-eizzaty. 

Eizzara-eizzaty adalah nama anak-anak perempuan saya. Anak lelaki saya pernah tanya kenapa guna nama anak perempuan untuk blog saya? Saya menjawab kerana ini cerita novel  , luahan hati dan bercerita tentang perempuan . Adakalanya saya tertanya sendiri adakah itu jawapan yang releven..... sepanjang berjinak-jinak mengumpul dan membaca novel pilihan, kini saya mempunyai lebih empat puluh (40) naskah novel dalam pelukan. Tak sedar himpunan novel ini membolehkan saya membuat sebuah mini perpustakaan. Setiap Novel dijaga dengan baik. Dikesempatan itu juga saya ada membuat sedikit review untuk novel-novel terpilih. Setiap minggu sekurang-kurang satu novel bakal muncul sebagai review novel pilihan. Terima kasih yang sudi mengunjugi blogs saya ini.. Selain memiliki ada juga saya meminjam dari sahabat. Saya juga ingin berkongsi diantara novel - novel dalam simpanan saya dan buat masa ini saya belum terniat untuk menjualnya.

Koleksi dari Kaki Novel 




                                           


Koleksi dari Karya Seni
Terbitan karya seni antara terbitan kegemaran. Hampir kesemua terbitan setiap bulan saya ada, ada yang yang masih berbalut plastik pun ada kerana waktu tak mengizinkan untuk membacanya atau pun mood novel belum sampai.

                           

                           




Keluaran baru dari penulisan2u

Koleksi Alaf 21


               

Koleksi dari penulis Rehan Maktar
( Dicetak sendiri bukan dari mana-mana terbitan )



Koleksi dari penulis Siti Rosmizah

                




       
Koleksi Fajar 

          

Inilah koleksi kesayangan saya hingga hari ini berada dalam pelukan. Itu tak termasuk novel yang belum sampai ditangan. kesemua novel ini saya beli secara online.

4 comments:

  1. wah! banyak dah... Terima kasih kak sebab novel Jodoh Kau dan Aku juga berada dalam koleksi akak. InsyaAllah kita sama-sama nantikan Calon Isteri Jutawan pula ya. ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheeh.. terima kasih Afifah... insyaallah 3-4 tahun boleh buat mini perpustakaan sendiri... tak nak bagi org pinjam nanti hilang mcm Afifah ... kalau pinjam pandai jaga alhamdulillah ni yg tak pandai jaga barang orang tu yg susah ....

      Delete
  2. terima kasih kerana sudi mendapatkan CUSL.. suka bc review2 novel dari akak.. hehe.. hope teruskan menyokong penulis2 seperti kami ya.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2... novel CUSL ni dah lama ada dalam pelukan... akak akan buat review dalam masa terdekat ini... terima kasih sebab sudi singgah kat blog review akak ni ... kak masih baru lagi dalam dunia review novel ... heheheeh

      Delete