Wednesday 13 September 2017

PENGEDAR SHAKLEE ANDA DI SELAYANG , GOMBAK , BATU CAVES YANG AKTIF DAN TERBAIK


Anda nak servis paling cepat, konsultansi paling mesra, cara pengambilan paling berkesan ? 
Anda kena dapatkan produk Shaklee dari saya, Pengedar Shaklee Selayang , Gombak  , Batu Caves dan kawasan sekitarnya.

WhatsApp "Order Shaklee" ke 017-336 4128 @ klik Order Shaklee



Kenali Saya
Saya Hapisah , nak paling mesra panggil je Kak Pisah

Kak Pisah pengguna tegar produk Shaklee.
Asalnya Kak pisah mencari-cari vitamin yang mampu menampung kelompongan-kelompongan nutrisi dalam tubuh. Almaklum lah bila usia meningkat ke 40an. Cergas, Sihat dan Cantik di Usia 40an.

Dulu saya seorang yang tidak percaya pada suppli
ment apalagi nak makan ubat hospital. Sampailah saya sedar yang Shaklee ini satu produk yang berkualiti dan dan murah dari jenama lain . 

Selain itu saya juga gigih melebarkan sayap dalam bidang perniagaan dengan membantu lebih ramai orang sihat dan cantik dengan Shaklee. Sekarang saya sedang melatih ahli bawah naungan saya menjana pendapatan secara part time dan full time. 

WhatsApp "Order Shaklee" ke 017-355 9455 @ klik Order Shaklee

PERKHIDMATAN ‘DELIVERY’ 
Memang rutin saya COD produk pada kastemer sekitar :

  • Selayang Baru 
  • Selayang Lama 
  • Taman Selayang 
  • Selayang Sejati 
  • Selayang pandang 
  • Selayang segar 
  • Selayang Permai 
  • Selang Indah 
  • Bandar Baru Selayang 
  • Selayang Height
  • Sekitar Gombak 
  • Batu Caves 
  • Taman Bolton 
  • Selayang Mutiara 
Konsultansi & Cara Makan Yang Betul
Anda dah bayar. Mestilah anda nak nasihat dan kesan yang terbaik. Itu hak sebagai pembeli.

Saya boleh kata yang konsultansi saya ialah yang terbaik sebab saya sangat serius dalam ilmu produk. Saya
 rapat dengan Nutritionist Shaklee. Selalu belajar di kelas- kelas anjuran Shaklee.


Saya Bersama Dr. Anya semasa menghadiri kelas Gaut dan Arthritis


stokis shaklee kemaman
Menghadiri kelas untuk tambah pengetahuan. 

Tak dinafikan, ada banyak salah faham dalam cara pengambilan produk. Sebab itu pengalaman menghadiri kelas dan produk penting untuk memberi servis yang ter baik untuk anda yang membeli produk dengan saya. 



Shaklee effect Inilah saya 


Lihat diri saya, pengambilan produk yang tepat mampu menggembirakan diri anda sendiri. Saya juga pakar untuk penyakit kolestrol , Darah tinggi , Jeragat  , Jerawat Remaja dan dewasa , Gaut  , Set skin care , Set kempis perut , Set Gastrik dan set kurus. Saya bersedia membantu anda dalam apa jua keadaan.


Saya pastikan setiap dari anda faham tentang :

  • Punca masalah yang anda hadapi.
  • Kenapa produk itu dipilih.
  • Apakah produk- produk Shaklee yang bagi kesan yang lebih cepat.
  • Cara pengambilan produk yang betul.
  • Cara pengambilan produk yang jimat.
  • Kesan- kesan baik pada kulit dan kesihatan dari produk yang anda ambil.
  • Tips kesihatan dan gaya hidup yang sihat.

Jadi, pastikan anda dapatkan konsultansi tepat dari saya.

Kenapa Nak Bayar Lebih
Kenapa perlu bayar harga ‘mark-up’ sedangkan hanya dengan sekali bayar keahlian, anda boleh dapat macam- macam kelebihan dari Shaklee.

Antara kelebihan sebagai ahli:
  • Diskaun 15% – 33% .
  • Promosi bulanan ( Lagi murah dari harga ahli )
  • Promosi voucher dari belian produk promosi.
  • Kelas ‘Health & Wellness Talk’ percuma tentang kesihatan dan kecantikan daripada pakar.
  • ‘Cash Bonus’ dari belian yang melebihi 150 points ( Lebih kurang RM 500)
  • Untung runcit dari belian kawan- kawan yang oder dari anda.
  • ‘Cash Bonus’ dari belian ahli yang mendaftar dengan anda.
Setelah anda mendaftar, anda juga berpeluang untuk menjadi pengedar sebagai pengedar seperti saya.


Walaupun selepas menjadi ahli, servis penghantaran saya ialah seperti biasa. Anda juga berpeluang untuk menjadi pengedar seperti saya . 




Perbincangan antara up line sentiasa dekat.




Anda juga berpeluang jadi seperti saya

Testimoni dari pengguna produk. 
Salah seorang pengambil set darah tinggi yang berpuas hati dalam masa 1 minggu.

Tempahan
Untuk berhubung dengan Kak Pisah boleh hubungi nombor 017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Konsultasi Percuma Tentang Produk Shaklee

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )

Shaklee ID :(ID:1251745)

SMS & Whatsapp: 017-355 9455

Email: Pisah35.ee@gmail.com 


Pencarian : Pengedar Shaklee selayang , Pengedar Shaklee Baru Caves , Pengedar Shaklee Gombar , Pengedar Selayang Baru , Pengedar Shaklee Selayang lama , Pengedar penjara sungai Buluh, Pengedar Shaklee Ipoh , Pengedar Shaklee Selayang Indah , Pengedar Shaklee Rawang , Pengedar Shaklee Batang kali ,

24 comments:

  1. Hai kak,

    Saya nak tanya set parut ada tak? Macamana nak order?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Aboh Online
      Terima kasih berminat. Untuk set parut boleh W/A 017-336-4128 saya akan bantu untuk dapatkan produk yang tepat.

      Sekian Terima kasih

      Delete
  2. Bagaimana nak order set jeragat? Apa yg sesuai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai kak
      Terima kasih berminat
      Boleh hubungi saya terus di 017-336 4128 untuk dapatkan produk yang sesuai untuk set Jeragat. Jeragat memang femes sangat dengan rakyat malaysia ni sebab cuacakan

      Sekian Terima kasih

      Delete
  3. Assalamualaikum kak..

    Saya ada masalah jerawat.. akak boleh tolong consult saya tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Amizah
      Terima kasih kerana berminat . Dulu anak akak juga mempunyai jerawat yg banyak ... Sekarang Alhamdulillah . Akak bersedia consult Amizah. Boleh hubungi akak di 017-336 4128

      Sekian Terima kasih

      Delete
  4. Hye kak..nak kurus mcm akk makan produk ape ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Hayati
      Terima kasih berminat tentang produk .
      Untuk keterangan lanjut untuk kurus boleh w/a 017-3364128 ye ...

      Sekian Terima kasih

      Delete
  5. Salam kak, apa set darah tinggi ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Nor Hidayah
      Terima kasih kerana berminat dengan produk shaklee.
      Set darah tinggi boleh W/A 017-336 4128 untuk keterangan lanjut.

      Sekian Terima kasih

      Delete
  6. Salam kak
    Set kurus boleh kempiskan perut juga kan.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Fadzlina
      Terima kasih kerana berminat dgn produk. Untuk set kurus ada boleh W/A akak di 017-336 4128 untuk keterangan lebih lanjut

      Sekian Terima kasih

      Delete
  7. Vitamin untuk tekanan darah rendah ada ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai .. Nor Haslinda
      Terima kasih kerana singgah dan berminat tentang produk Shaklee. Vitamin untuk tekanan darah tinggi ada ... untuk keterangan lanjut boleh w/a akak di talian 017-336 4128

      Sekian Terima kasih

      Delete
  8. Salam kak. Wah. Suka tgk akak slim jauh lebih muda nampak. Kalau beli set kurus dengan akak. Mesti akak boleh bantu kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Norfaziela
      Terima kasih ... Kalau Norfaziela nak kan produk untuk kurus akak pakar sebab akak telah membuktikannya. Boleh w/a akak di talian 017-336 4128

      Delete
  9. Gombak? Boleh saya dapatkan konsultansi dari puan .. saya area selayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Haiza
      Selayang akak Cover sebenarnya
      Haiza minta akak buat konsultansi untuk sakit apa ye ...
      Berminat boleh hungungi akak di talian 17-336 4128

      Sekian Terima kasih

      Delete
  10. Akak, kalau saya berminat nak join bisnes dgn akak boleh ke? (Nur)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Nur

      Terima kasih berminat , Kalau untuk bisnes akak memang galakkan . Boleh wassap akak 017-336 4128 untuk keterangan lebih lanjur

      Sekian Terima kasih Nur

      Delete
    2. Ok kak, terima kasih sebab respons. Suka... sbb sebelum ni saya komen blog lain, mereka lambat balas. Memang terbaik la akak ni. Nanti sy cadangkan kawan-kawan saya beli dengan akak ye.

      Delete
    3. Terima kasih Nur ... Dapatkan wassap akak tadi ...
      Gembira berbual dengan Nur

      Delete
  11. Kakak saya ada masalah gout. Boleh puan cadangkan produk yang sesuai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Norihan
      Terima kasih berminat... Dalam Shaklee ada beberapa produk yang sangat sesuai. Untuk ketreangan lanjut boleh hubungi saya ditalian 017-336 4128

      Sekian Terima kasih

      Delete