Friday 2 January 2015

AKU DAN BLOGS 2015

Tahun 2014 tahun yang amat mencabar pada diri ini. Namun saya hadapi dengan penuh ketabahan. Saya harap tahun ini saya akan terus menekan keyboard ini dengan lebih pantas dengan review yang lebih banyak. 


Menaip bukanlah hobi saya , tetapi kini sudah menjadi sebahagian dari hidup saya . Selepas kewujudan blogs ini . Sungguh tak pernah dijangkau oleh akal saya blog ini dikenali lebih cepat dari apa yang dijangka. Sambutan blogs ini lebih baik dari tahun sebelumnya . Alhamdullilah ... ramai yang lebih menerima kewujutan blogs ini. 

Azam saya untuk blogs EizzaraEizzaty tahun ini ialah post review 50 novel. Ini novel yang saya beli tahun 2014 yang belum ada diblogs ini . 
1. Akadku yang terakhir - Acik lana
2.Saat kau lafazkan  - Esma Adeliya
3. Kerana aku untukmu - Acik lana
4. Saat hilang cintamu - acik lana
5. Dia cinta yang kucari - Rehan makhtar
6. Be my wife - nurul Ain Shuhada
7. Awak suka saya tak ! - Melor jelita 
8. Hati bertanya ..Siapa kamu ?? - Lisa Muhammad
9. The unsung hero - Melor Jelita
10.My pricious Iris - Melor jelita
11. PA untuk dia - Syamnuriezmil
12. Suami sebelah rumah - Ana sofiya 
13. Romeo VS Juliat - E-man sufi
( ada beberapa buah lagi novel , harap dapat review dulu novel yang ada ni di ikuti novel yang bakal di adaptasi juga ) 

Untuk berada ditahap sekarang ni banyak yang perlu dilalui. Dengan setiap komen yang ditinggalkan pasti ada yang menyentuh hati. Dari yang memuji tak kurang juga yang mengkritik. Ada kala kritikan itu mampu membina menjadi lebih baik dan ada kalanya tidak mampu untuk diterima. Kita tak mampu buat semua orang suka dengan apa yang kita lakukan. 

Untuk tahun 2015 sama dengan tahun lepas ,saya tak mahu meletakkan apa-apa sasaran. Bagi saya berkongsi cerita dengan kawan-kawan sudah mencukupi. Kepada yang pernah singgah dan lepak-lepak di blogs ini. Saya mengucapkan ribuan terima kasih atas kesudian kalian. Saya juga memohon maaf Jika ada salah dan silap sepanjang review saya pada tahun 2014 dan sebelumnya . Yang buruk datangnya dari saya dan yang baik itu datangnya dari Allah SWT.

2 comments: