Tuesday 2 May 2017

SHAKLEE VIVIX BANTU TURUNKAN PARAS GULA KENCING MANIS

VIVIX turunkan bacaan gula pesakit kencing manis

Rawat diebetes lebih awal sebelum ianya menjadi lebih teruk. Diebetes boleh dikatakan penyakit yang bahaya. Sebab ia boleh membawa kepada masalah kesihatan yang lain seperti masalah kerosakan buah pinggang, kerosakan mata yang boleh menyebabkan buta, kebas atau hilang deria rasa, strok, jantung dan pemotongan kaki.






Kesihatan tidak boleh diperjudikan. Jika diebetes dikesan awal, langkah kawalan mesti diambil. Kalau dah teruk baru nak cari rawatan, mungkin masa tu dah terlambat. Dan mungkin juga maut menjemput dulu.



Ada 2 jenis Diebetes iaitu :

1. Diabetes Mellitus yang bergantung kepada Insulin (IDDM) atau Diabetes Mellitus Jenis I;

2. Diabetes Mellitus yang tidak bergantung kepada Insulin (NIDDM) atau Diabetes Mellitus Jenis II. Jenis yang paling banyak dialami adalah diabetes jenis II.

Apa tanda-tanda awal mengidap diebetes?
  • Kerap kencing
  • Luka yang lambat sembuh
  • Jangkitan pada sistem pembuangan air kencing dan kemaluan
  • Kebas kaki tangan 
  • Dahaga
  • Kerap buang air kecil dalam kuantiti yang banyak
  • Letih dan lesu 
  • Berat badan menurun tanpa sebab
Buat lah ujian diebetes kalau dah kesan tanda-tanda ni. Ujian diebetes ni bertujuan untuk nak tahu bahawa diebtes yang dihidapi tu terkawal atau tak. Jadi pentingnya buat ujian, jangan takut sebab ianya bakal menyelamatkan nyawa. 

Walaubagaimanapun, pesakit boleh kawal diabetes mereka dengan tonik ajaib dari Shaklee yang boleh bantu turunkan bacaan gula, cegah diebetes dari menjadi lebih teruk dan rawat luka teruk akibat diabetes. 

Tonik ajaib tersebut adalah VIVIX Shaklee. 




Bagaimana VIVIX bantu dalam menurunkan paras gula pesakit diabetes sekaligus mengawal penyakit ini? 

VIVIX adalah cecair yang kaya dengan RESVERATROL. Resveratrol berkesan untuk penyakit diabetes melalui 2 cara berikut: 


1. Resveratrol membantu mengelakkan rintangan insulin. Rintangan insulin ni adalah satu keadaan di mana badan menjadi kurang sensitif kepada hormon insulin iaitu hormon yang kawal gula dalam darah. Rintangan insulin adalah penyebab utama kepada kencing manis.

2. Resveratrol merangsang enzim yang dipanggil "SIRT1". Tugas enzim SIRT1 ni sentiasa mengawal sensitiviti insulin dan rembesan insulin dalam badan. Bila enzim ni diaktifkan, ia akan membantu melawan kencing manis secara semulajadi. Ia juga meningkatkan jumlah mitokondria di dalam sel-sel badan, meningkatkan operasi mereka dan meningkatkan kadar metabolisme badan. SIRT1 meningkatkan sensitiviti insulin yang membantu badan untuk mengambil dan menggunakan glukos dari darah. 



Resvatrol bukan sahaja membantu mencegah dari berlakunya Diabetes tetapi juga membantu dalam mengawal diabetes jika telah berlaku. 

Apa bukti VIVIX dah membantu pesakit diabetes? Meh tengok testimoni mereka yang mengamalkan VIVIX untuk diabetes.

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment