Tuesday 3 January 2017

2016 AKU DAN BLOGS

Tahun 2016 ini banyak kenangan pahit dan manis. Jatuh dan bangunya saya di tahun 2016 . Dugaan terus menyapa diri ini. Blogs ini semakin menyerlah menonjolkan diri dengan adaptasi drama bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Jejari ini semakin lemah menaip review. Kadang kala dibiarkan sepi tanpa sebarang post. 



Post tahun 2016 hanya 31 berbanding 40 tahun 2015

Harapan saya untuk post 50 review masih belum tercapai. Saya perlu ada kekuatan dan berjiwa untuk menulis review. Harap tahun 2017 saya akan terus berjiwa untuk menulis review novel. Segala komen dari pembaca blogs ini sebenarnya kekuatan pada diri saya. 

Insyaallah saya akan buat blogs review ini lebih meriah dengan review yang lebih mantap. Apa pun terima kasih kepada yang sudi masuk ke blogs saya ini tanpa jemu menanti kehadiran review yang baru. Saya sayang anda semua... tanpa anda semua blogs Eizzara Eizzaty tidak akan kuat seperti sekarang .

Sekian Terima kasih

No comments:

Post a Comment