Monday 6 March 2017

SHAKLEE GARLIC COMPLEX



Seawal 3000 SM, orang-orang Babilon menggunakan manfaat bawang putih yang serba boleh. Ia digunakan sebagai ubat untuk pelbagai tujuan, termasuk jangkitan saluran pernafasan, masalah kulit, jangkitan parasit dan sebagai agen antibiotik dan anti-mikrob.


Kajian saintifik menunjukkan bahawa bawang putih digunakan untuk menyucikan darah dan meneutralkan hasil toksik logam berat dalam tubuh kita, terutamanya merkuri dan kadmium. Penggunaan bawang putih juga berguna dalam rawatan hipoglisemia, gangguan usus dan pelbagai masalah kesihatan.

Walau bagaimanapun, tidak semua makanan tambahan bawang putih sama. Kebanyakan kaedah pemprosesan bawang putih yang digunakan hari ini, termasuk serbuk bawang putih yang dihancurkan, kapsul minyak bawang putih dan sebagainya, mengurangkan atau menghapuskan kandungan allicin. Allicin adalah komponen utama aktif bawang putih dan diperlukan untuk banyak manfaat bawang putih.



Sekarang ni kalau kita nak makan bawang putih, kita tak payah susah-susah nak kopek bawang putih di dapur lagi. Shaklee sangat perihatin dengan menghasilkan produk berasaskan bawang putih iaituGarlic Complex. Kebaikan utama Garlic Complex Shaklee ialah stabilkan tekanan darah tinggi. Jom kita baca kebaikan Garlic Complex yang lain di bawah.



Kebaikan Garlic Shaklee
  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal dan tahap kolestrol normal.
  • Membantu rawat jangkitan kulit seperti penyakit kaki makan air.
  • Mempunyai anti-darah beku dan anti radang
  • Bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi
  • Menormalkan keseimbangan lipoprotein
  • Memelihara tahap kesihatan mikro organisma penting.
  • Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak.
  • Menggabungkan faedah kesihatan bawang dengan faedah antioksidan spesrmint dan rosemary.
  • Membantu melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik.
  • Mengawal tekanan darah tinggi. Hasil kajian mendapati Garlic mampu menurunkan tekanan darah tinggi dengan 8 point dengan mengambil 2-4 tablet Garlic Shaklee setiap hari. 
  • Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. 


Siapakah yang perlukan Garlic Shaklee
Individu yang sering mengalami kembung perut
Individu yang sering mengalami alahan
Individu yang ingin melakukan detoksifikasi
Wanita/lelaki yang ingin menurunkan tahap kolestrol sesuai untuk pesakit jantung.
Pesakit darah tinggi yang nak stabilkan tekanan darah tinggi

Apa perbezaan Garlic Complex Shaklee dengan Garlic lain di pasaran?

  • Hanya menggunakan bawang putih dari jenis premium untuk menghasilkan Garlic Shaklee yang bekualiti. 
  • Bawang putih yang digunakan ini ditanam secara organik di California, USA semasa musim panas dan sudah tentu ia bebas dari segala racun perosak. Yeaahh.. buat kita rasa lebih yakin kan kan !! 
  • Tidak berbau garlic. Shaklee menggunakan dwi-teknologi agar setiap tablet Garlic Shaklee mempunyai bau yang special dengan perasa herba Rosemarry dan Spearmint. Mesti ramai tak suka bau asal garlic segar tu kan.. 
  • Mengandungi pelbagai jenis vitamin E bagi meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh. 
Selagi kita bernyawa kita dituntut untuk menjaga kesihatan kita. Jangan berputus asa untuk merawat penyakit kita. Sebagai umat Muhammad SAW kita dituntut berusaha dan berdoa kepada Allah untuk diberikan kesihatan yang sihat selalu. Jangan biarkan penyakit kita terus menguasai diri kita. Berikhtiarlah segera. Dapatkan Garlic Complex Shaklee untuk stabilkan tekanan darah tinggi sekarang! 

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan 


Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli GARLIC COMPLEX SHAKLEE !

Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment