Thursday 10 August 2017

CARA DAPAT EXTRA INCOME DENGAN SHAKLEE

Walaupun bekerja makan gaji, tetapi setiap bulan merasa serba tak cukup. Padahal bukannya saya kuat shopping baju, kasut, handbag dan sebagainya.


Saya cuba produk Shaklee untuk set darah tinggi. Selepas itu, saya tambah beberapa vitamin lain selepas tengok kesan yang amat positif. TAK SANGKA KONSISTEN BERKONGSI KEBAIKAN BOLEH DAPAT JUALAN 



Saya tengok, agen Shaklee yang saya beli produk dari dia hari-hari share kebaikan produk Shaklee. So, saya pun share je lah. Bila share, seorang demi seorang kawan Facebook dan keluarga saya berminat nak cuba Shaklee.



Sekarang ini dah mudah. Kalau ada order, saya hanya perlu masuk ke laman www.shaklee2u.com.my. Kemudian tulis maklumat untuk pengeposan dan pilih nak order apa. Biasanya dalam masa 1-3 hari bekerja vitamin akan sampai di pintu rumah.



EH, DAPAT BONUS?
Bila bulan depan nya, eh dapat bonus. Bonus dari shaklee.

Senang jugak. Start dari situlah saya serius buat Shaklee dengan hanya share pengalaman mengambil produk Shaklee. Jualan meningkat dari hari ke hari. Bonus dari 2 ke 3 angka. Selepas itu ke 4 angka. Alhamdulillah, dapat juga tampung apa yang patut.

MULA MINAT BISNES 
Share, share dan terus share manfaat dan testimoni customer yang guna Shaklee. Alhamdulillah, bila makin ramai orang kita bantu, Allah akan balas balik semua usaha kita tu.

Ada yang nak tahu macam mana nak dapatkan bonus Shaklee jugak. Yang bertanya, ada yang surirumah, ada juga ibu yang bekerja. Mulalah kerja coaching mereka yang berminat untuk sama-sama dapat bonus. Nikmat buat bisnes sambil tolong orang ini memang luar biasa.

BONUS SHAKLEE UNTUK BELANJA KELUARGA
Bila buat bisnes Shaklee, kita akan dapat 2 jenis income.

1/ Untung runcit dari jualan harian vitamin.

2/ Bonus yang Shaklee bagi berdasarkan prestasi bulanan

Biasanya untung runcit dari jualan vitamin saya buat belanja makan anak-anak dan duit tuisyen anak. Seronok bila dapat belanja guna duit usaha sendiri.

Bonus Shaklee yang biasanya masuk di pertengahan bulan pula biasanya saya akan buat sedikit simpanan @ tabungan anak sebab itu matlamat asal buat bisnes Shaklee ni. Menambah tabungan anak, Sebahagian lagi Saya akan mengajak anak - anak kelur berjalan ataupun bercuti.

MAHU BANTU 4 GOLONGAN JANA PENDAPATAN TAMBAHAN
Sekiranya anda adalah :

👩 Mak-mak yang bekerja dan ingin mencari extra income

👩 Suri rumah yang mencari extra income untuk family tanpa meninggalkan anak-anak

👩 Pemalu dan malu untuk bercakap dengan orang ramai

👩 Tidak mahu keluarkan modal tapi mahu buat bisnes

Apa kata kita sama- sama buat bisnes Shaklee ni hingga berjaya. Saya tak dapat nak janjikan segunung emas, tetapi kejayaan pasti milik mereka yang berusaha.

Kita usaha sama-sama dan naik sama-sama.

Mari bergerak bersama-sama

4 SOKONGAN BISNES UNTUK ANDA
Apa yang saya boleh tawarkan adalah :

☂ Support group disediakan

☂ Segala bahan untuk tujuan sharing seperti poster dan testimoni disediakan

☂ Leader-leader hebat yang sama-sama memberi semangat dan dorongan

☂ Anda join je, saya akan terus ajar cara buat sales


Selebih itu, terpulang kepada anda.

Maaflah, Shaklee ni bukan bisnes macam skim cepat kaya yang masuk duit, goyang kaki dan tunggu duit. Siapa nak senang macam tu sini bukan tempatnya.

Dalam bisnes Shaklee, semua bergantung dengan usaha, doa dan tawakkal yang tidak putus.Jadi, sekiranya anda mahu sama-sama rasa bonus Shaklee yang bermacam-macam tu, boleh hubungi saya Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 
Saya sentiasa bersemangat untuk kita sama-sama meningkatkan ekonomi keluarga kita bersama-sama.

No comments:

Post a Comment