Wednesday 2 August 2017

AWET MUDA TANPA SUNTIKAN


Ramai yang obses dengan kecantikkan sehingga ada yang berhabis puluhan ribu ringgit untuk kelihatan cantik dan awet muda dengan mendapatkan suntikan Vitamin C , rawatan botoks dan surgeri.

Tahukah anda, kita sebenarnya dapat mengembalikan keremajaan dan menghilangkan tanda-tanda penuaan dengan mendapatkan khasiat tambahan yang sesuai?

Proses penuaan paling ketara dapat dilihat pada lapisan epidermis iaitu lapisan bawah kulit. Khasiat yang cukup dan seimbang mampu menjadikan kulit lebih anjal dan awet muda. Kolagen merupakan salah satu daripada empat jenis tisu asas dalam tubuh manusia. Sebab itulah ramai yang mula sedar tentang keperluan kolagen dan terdapat banyak produk yang mula menggunakan kolagen sebagai bahan utama produk mereka.

Kira-kira 30% daripada jisim tubuh terdiri daripada kolagen. dari situ ia membentuk pelbagai tisu penyambung seperti kulit, otot, rambut, tendon, ligamen, darah, tulang dan tulang rawan yang membentuk kerangka tubuh.

Namun penghasilan kolagen akan mula berkurangan bila usia semakin meningkat, ia akan mula menurun apabila umur mencecah 20 tahun. Kulit merupakan bahagian paling awal pada tubuh yang dapat mengesan kekurangan kolagen dalam tubuh.

Tandanya kulit kita akan menjadi kering, kasar, hilang keanjalan dan berkedut, selain kulit kekurangan kolagen juga akan membawa kesan negatif pada rambut dan kuku. Rambut akan mula gugur dan menjadi nipis disamping hilang keanjalan dan keseriannya.

Kuku pula menjadi lebih rapuh dan kadar pertumbuhannya menjadi perlahan. Jika ingin mengekalkan kulit yang lebih muda dan berseri, apakata anda mengambil Collagen Shaklee, Vitamin C dan Polifenol (Vivix Shaklee) untuk meningkatkan semula paras kolagen anda.

Bagaimana Collagen Shaklee, Vitamin C dan Vivix Shaklee atau set tiga beradik ni membantu keanjalan kulit?

Ia dapat membantu membina semula serat kolagen untuk menggalak penghasilan kolagen pada lapisan dalam kulit. Oleh itu anda dapat memiliki semula kulit yang lembut, lebih anjal, licin, gebu dan muda berseri. Kolagen juga akan menggalak pertumbuhan rambut baru dan menjadikan rambut lebih kuat, tebal dan berseri. Polifenol kaya dengan antioksidan yang berkesan untuk mencegah kehilangan kolagen akibat ancaman radikal bebas.

Walaupun penuaan tidak dapat disekat namun hasil kajian menunjukkan ekstrak daripada tumbuhan semulajadi seperti Polygonum cuspidatum, anggur Muscadine, European Elderberry dan lobak ungu boleh membantu proses penuaan berlaku secara sihat.


Vivix Shaklee membuatkan anda merasa 25 tahun lebih muda daripada usia sebenar!!

Vitamin C pula merupakan elemen penting yang menggalakkan penghasilan kolagen dan tisu penyambung yang lain.

Gabungan polifenol vivix Shaklee dan Vitamin C yang kaya khasiat antioksidan juga terbukti secara klinikal sangat baik dalam menentang radikal bebas yang menyumbang kepada masalah penuaan kulit serta penyakit kesan penuaan seperti darah tinggi, jantung, kanser dan diabetes.

Kenapa Anda Perlu Percaya Dengan Vitamin Shaklee?
Shaklee berpengalaman lebih lima dekad dalam bidang penyelidikan dan pengeluaran produk kesihatan. Vivix yang kaya dengan kolagen dan Vitamin C semulajadi adalah antara produk paling ideal untuk menjaga kesihatan kulit, melewatkan penuaan dan menentang penyakit akibat kesan penuaan. Dengan memiliki sel-sel tubuh yang sihat, sudah pasti badan turut menjadi sihat dan awet muda.

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment