Tuesday 8 August 2017

MINYAK HATI IKAN VS MINYAK IKAN TULIN

Sehingga saya terjebak dengan Omega Guard. Terus kami settle down dengan Omega Guard hingga hari ini. Dan bila dah kenal omega guard barulah saya tahu apa bezanya minyak ikan dan minyak hati ikan.

Minyak Ikan vs Minyak Hati Ikan


Kandungan Vitamin D Tinggi
Kelebihan minyak hati ikan ialah mempunyai kandungan vitamin D yang tinggi. Sumber vitamin D yang senang nak dapat ialah matahari. Bagi negara yang kurang mendapat cahaya matahari memang digalakkan mengambil minyak hati ikan. Alhamdulillah Malaysia dikurniakan pancaran matahari yang cukup untuk dapatkan vitamin D.



Kandungan Omega 3

Kedua-dua minyak ini mengandungi kandungan omega-3 yang tinggi. Omega-3 sangat bagus untuk perkembangan otak kanak-kanak dan juga menurunkan paras kolestrol.




Perbandingan kandungan EPA dan DHA di antara 

minyak ikan atau minyak hati ikan di pasaran




Bahan Tercemar Merkuri
Minyak hati agak berisiko dari segi bahan tercemar seperti merkuri. Minyak ikan juga berpotensi untuk memiliki bahan tercemar tetapi shaklee mengambil langkah bijak dengan menggunakan ikan-ikan kecil yang berisiko rendah untuk memiliki bahan tercemar. Di samping itu proses penyulingan (distill) yang digunakan oleh Shaklee juga insyaAllah selamat dan membuang bahan tercemar itu.



Prosess Distilasi Molekul Berperingkat menjamin 

Omega Guard tanpa bahan tercemar



Kaya Dengan Vitamin A
Minyak hati kaya dengan vitamin A yang mana ianya larut lemak. Kandungan vitamin A yang tinggi boleh menyebabkan toksid kepada badan. Oleh itu, perlulah berhati-hati jika anda mengamalkan minyak hati ikan.

Yang mana satu pilihan anda? Kalau saya tentulah Omega Guard.
Hubungi saya untuk saya bantu anda. Lengkap dengan cadangan pemakanan dan aturan supplemen.

Dapatkan Promosi Ogos ini

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment