Wednesday 2 August 2017

KEISTIMEWAAN DAN PROMOSI OMEGA GUARD

Bulan ogos ni ada promosi hebat yang tidak boleh anda abaikan. Dapatkan 5 botol Omega Guard anda mampu memiliki e-Discount Vouchers. Saya salah seorang yang sangat gembira dengan promosi ini  kerana kami sekeluarga pengguna tegar Omega Guard . Ini peluang untuk baik untuk semua. Bagaimana dan cara untuk mendapatkannya 

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

Kelebihan Omega Guard Shaklee ni ialah merupakan minyak ikan terbaik dunia. Kenapa saya cakap ia terbaik? Kerana ia telah diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan, berbanding dengan produk Omega di pasaran. Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan HDA. Hah tu dia panjang lebar saya terangkan kenapa Omega Guard Shaklee ni istimewa. Jom kita tengok carta hits ni perbandingan antara Omega Guard Shaklee dan jenama lain.

Masih ragu-ragu lagi dengan Omega Guard Shaklee? Saya tambah lagi info yang berguna untuk anda menambah keyakinan terhadap produk Shaklee, Omega Guard Shaklee dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega 3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakkan jenis ikan.

Antara kebaikan yang kita boleh dapat dengan pengambilan Omega Guard Shaklee 

Melindungi Jantung Anda
Omega Guard membekalkan asid lemak omega 3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal, mengurangkan risiko serangan sakit jantung.

Memelihara fungsi-fungsi sendi
Seperti kita sedia maklum apabila umur menghampiri 40an, apatah lagi peringkat umur ibubapa kita, sakit-sakit sendi akan mula terasa. Peranan Omega Guard ialah paras asid lemak omega 3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis. memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.

Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori.
DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi, DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran serta mencegah migrain. Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-asid lemak omega 3 EPA dan HDA

Omega Guard Shaklee membantu membakar lemak.

Omega-3 lemak membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas dengan lebih baik kepada hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Greek untuk nipis) Leptin memberitahu tubuh anda (otak anda) untuk menindas selera anda supaya anda kurang makan supaya anda dapat mengekalkan atau menurunkan berat badan. Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan keluaran tiroid anda (tiroid anda mengawal metabolisme anda). Leptin juga menyebabkan badan anda membakar lemak untuk tenaga.
Boleh baca disini


Siapa yang memerlukan Omega Guard Shaklee
Ibu hamil, ibu yang menyusu, kanak-kanak, pelajar juga mereka yang sering mengalami masalah kesihatan seperti batuk berkahak, selsema berterusan, asma, sakit-sakit sendi dan bacaan kolesterol yang tinggi.
Mesti Tepat
Untuk kesan yang paling baik, cik puan/ tuan mestilah ambil semua produk mengikut cara dan masa yang betul. Ramai yang berjaya kurus. Tapi ramai juga yang gagal.

Ramai yang mengadu pada saya mereka gagal. Lepas saya tanya mereka, rupanya cara mereka ambil itu salah.


Memilih saya adalah sangat tepat kerana saya ada teknik pengambilan set kurus Shaklee yang betul. Saya sudah membuktikannya anda bila lagi.

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment