Tuesday 8 August 2017

PENGEDAR SHAKLEE DI SHAH ALAM YANG MESRA DAN AKTIF


Hai ! Saya Mas Anizah atau lebih senang dikenali sebagai Mas . Dan saya adalah Pengedar Shaklee di Shah Alam yang terbaik dan mesra . Hubungi saya di nombor 010-243 1871 ( Mas )


Anda mesti nak lebih nilai untuk setiap belian produk Shaklee kan ? Apa yang lebih baik dari kesan yang cepat dan konsultansi seperti pakar nutrisi kan ?


Sebab itu, sebagai Pengedar Shaklee Shah Alam yang terbaik, saya akan ajar cara pengambilan yang betul dan pantau kesan yang anda rasa.


Saya cukup kecewa bila ada pengedar yang kurang ambil berat dengan kesan produk Shaklee yang mereka jual.

Wassap 010 -243 1871 Mas


Saya Bukan Saja Hantar Tapi Bagi Servis Terbaik
Shaklee bukan hanya setakat bisnes bagi saya. Tetapi saya juga amalkan untuk masalah kesihatan dan kecantikan saya.

Sebab dengan hanya guna, belajar dan berkongsi barula saya boleh bantu lebih ramai orang untuk sihat. Antara servis yang saya sediakan ialah:
  • Penghantaran produk Shaklee ke sekitar Shah Alam .
  • Mengajar cara pemilihan dan cara pengambilan produk secara berkesan.
  • Pendaftaran ahli Shaklee untuk mendapatkan 15 – 25% potongan harga produk.
  • Konsultansi masalah kecantikan wajah menggunakan produk semulajadi dan berkualiti tinggi.
  • Melatih usahawan yang ingin menjana pendapatan 3, 4 dan 5 angka dengan bisnes Shaklee.
Hubungi Saya 

Saya menjanjikan servis yang terbaik pada anda. Sila hubungi saya di 010-243 1871.

No comments:

Post a Comment