Friday 18 August 2017

PELUANG MENJANA PENDAPATAN EXTRA PENDAPATAN

Alhamdulillah... saya menjalani kehidupan yang lebih sihat sekarang ini...Bermula dengan guna sendiri ambil set darah tinggi , kemudian dikongsi bersama keluarga, termasuk juga rakan-rakan yang menyedari perubahan diri saya yang lebih bertenaga dan berseri.

Saya pasti ramai antara ibu bekerjaya di luar sana mengimpikan bekerja dari rumah dan dapat melihat sendiri anak-anak membesar depan mata. Saya juga begitu mengimpikan begitu. Hidup berumahtangga dan mempunyai anak sebagai amanah untuk dijaga, memerlukan wang yang agak banyak. 

Tapi alhamdulillah, sejak berkecimpung di dalam dunia Shaklee ni, setiap bulan insyallah saya akan dapat extra income untuk membantu suami mana yang patut. Nak berhenti kerja, buat masa ni mungkin belum lagi. Tunggu bisnes Shaklee ni stabil dulu, insyallah akan tercapai impian saya sebagai Work At Home Mom (WAHM).

Kepada yang berminat mencuba perniagaan ini, ia sangat mudah kerana boleh dibuat 100% secara online. Stok order hari ini, esok dah sampai depan pintu. Barang juga dihantar kepada customer melalui pos sahaja. Sangat jarang berjumpa customer,kecuali customer yang request nak ambil sendiri barangnya.

Modal? Tak perlu duit beribu-ribu. Cukup hanya dengan rm 79.50 sahaja untuk daftar dan aktifkan keahlian anda akan diberi satu Bisnes Kit dimana di dalamnya ada detail produk, detail harga pengedar, harga ahli, cara kira bonus dan pelbagai info berkaitan Shaklee.


Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com

Apakah Kelebihan Mendaftar Sebagai Pengedar Sah Shaklee?

1) Cash bonus
Apabila point (UV) anda telah mencukupi 150 sebulan, anda bakal mendapat bonus tunai setiap 15hb. dari Shaklee. Tak susah untuk mengumpul 150 point kerana Shaklee menawarkan produk kecantikan, produk untuk kebersihan rumah selain produk kesihatan diri. Anda boleh berkongsi ID anda dengan saudara mara, jiran tetangga dan juga kawan-kawan sekerja. Mudah bukan?

2) Car bonus
Car bonus adalah dalam bentuk wang tunai. Wang tersebut boleh digunakan untuk membayar duit kereta atau terserah kepada anda untuk gunakan wang tersebut utk hal-hal yang lain.

3) Convention
Percutian dalam atau luar negara yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Apabila anda telah layak dan memenuhi ciri-ciri yang telah ditetapkan oleh Shaklee, anda bakal mengikuti percutian dan juga mengikuti rombongan umrah yang ditaja khas dan istimewa dari Shaklee.

Untuk cycle tahun 2017/2018, Shaklee telah menawarkan percutian ke western mediterranean 3 negara dan 6 bandar dan percutian ke Bangkok .








4) Bonus naik rank
Bagi yang layak dan memenuhi syarat yang telah ditetapkan oleh Shaklee, Shaklee akan memberikan bonus mengikut rank seperti berikut:


5) dan lain2 lagi

“Saya berminat nak jadi Pengedar Shaklee, Tapi Saya Tak Pandai Bisnes?”

Anda tak perlu risau! Saya akan guide dan coach anda bagaimana untuk menjalankan bisnes Shaklee secara online dari rumah, sama seperti saya.

Ini jaminan saya
  • Tidak mengamalkan penyimpanan stok yang perlukan modal beribu-ribu.Anda hanya perlu BERMODALKAN MINAT DAN KEINGINAN. 
  • Bimbingan coaching diberikan sepenuhnya, so jangan risau pada mereka yang memang zero tentang biz dan juga online. Bimbingan 100% SECARA ONLINE.
  • Tiada meeting sampai larut malam, tidak perlu tinggalkan family, buang masa dan buang duit. 
  • Sangat sesuai bagi mereka yg ingin pendapatan sampingan tanpa perlu korbankan masa dengan keluarga. 
  • Unlimited income, anda yg pilih nak 4,5,6 angka. SEMUANYA PILIHAN KITA. 
Jika anda berjaya membaca isi yang saya tulis di atas hinggalah di bawah ini, maksudnya andalah orang dicari itu. Anda sangat layak untuk menyertai saya dan grup Shaklee saya. Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara part time atau full time dan saya akan membantu anda dengan sedaya upaya saya. Yang penting, anda perlu berusaha dan konsisten. Alhamdulillah semoga Allah terus limpahkan rezeki yang melimpah ruah untuk saya, semua downline saya dan juga ANDA yang bakal menyertai kami. Tak rugi jika anda join menjadi ahli Shaklee sekarang. Dengan kemudahan sistem online Shaklee ini, kini lebih mudah untuk anda berurusan dengan Shaklee. Sekiranya anda berminat menjadi ahli Shaklee, boleh hubungi saya melalui 
Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com

No comments:

Post a Comment