Friday 11 August 2017

BENARKAH VIVIX TERBUKTI MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS?



Salah satu masalah sejagat pesakit kencing manis adalah bilangan insulin yang dihasilkan oleh pankreas tidak mencukupi untuk menukarkan gula di dalam darah menjadi tenaga kepada sel.

Kebiasaannya ini terjadi kerana pankreas dah mula kurang sensitif. Apabila situasi ini terjadi, bacaan gula menjadi tidak terkawal dan semakin tinggi. Gula pula datang dari pemakanan kita – sama ada tinggi karbohidrat atau tinggi kandungan glukos.

COMPLEMENTARY KEPADA UBAT HOSPITAL

Di samping meneruskan makan ubat hospital, terdapat juga cara alternatif untuk bantu turunkan bacaan gula dalam darah. Cara alternatif yang terbaik untuk atasi masalah kurang insulin ini adalah dengan mengamalkan supplement bernama Vivix.

Polyphenol (jenis resveratrol) di dalam Vivix membantu mengawal bacaan gula dalam darah.

APA ITU VIVIX?

Vivix adalah supplement semulajadi yang dihasilkan selepas beratus ujian klinikal dijalankan oleh barisan doktor dan saintis yang berpengalaman luas dalam bidang nutrisi. Ianya berbentuk cecair, jadi amat mudah untuk warga emas yang menghidap penyakit kencing manis untuk amalkan Vivix dan konsisten setiap hari.

P.s : Walaupun penghidap kencing manis amalkan supplement Vivix, anda tetap perlu teruskan ubat doktor melainkan doktor yang sarankan untuk hentikan ubat.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS?

Vivix mengandungi resveratrol, iaitu sejenis polyphenol. Resveratrol ini biasanya terdapat dalam buah atau tumbuh-tumbuhan untuk melindungi mereka daripada rosak akibat serangan kulat atau cuaca melampau.

Resveratrol akan bertindak memulihkan semula pankreas agar ianya kembali sensitif untuk menghasilkan insulin yang mencukupi untuk kawal bacaan gula dalam darah.

BENARKAH VIVIX TERBUKTI MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS?

Ya. Ia telah membantu ramai warga emas yang disahkan kencing manis turunkan bacaan gula dalam darah. Terdapat juga penghidap kencing manis yang sekejap bacaan terlalu rendah hingga 2, dan apabila tinggi mencecah 26. Alhamdulillah beliau amalkan Vivix, bacaan beliau kembali normal.


3 TESTIMONI POLYPHENOL DI DALAM VIVIX BANTU TURUNKAN BACAAN GULA

Mari saya kongsikan kisah 3 pesakit kencing manis yang sabar dan konsisten amalkan Vivix.
Testimoni 1
 Testimoni 2
 Testimoni 3


CARA DAPATKAN VIVIX

Untuk pesakit kencing manis, saya cadangkan untuk anda dapatkan 7 botol Vivix untuk kesan dan pemulihan yang lebih menyeluruh dan efektif. Vivix bukan ubat, jadi ia mengambil masa yang sedikit lama jika di ambil sedikit demi sedikit.

Polyphenol di dalam Vivix juga perlu buat tugas yang berat di dalam membantu pesakit kencing manis mengawal darah.

Ini termasuklah merawat pankreas agar ia menjadi sensitif semula terhadap insulin, mengelakkan gula dalam darah teroksidisasi dan menyebabkan salur darah menjadi bertoksik dan mengelakkan gula menjadi plak yang akan membuatkan darah menjadi pekat dan salur darah tersumbat.

Kencing manis yang dibiarkan berlarutan akan menyebabkan saraf mata rosak – menjadi katarak, dan mengganggu saraf kaki – menyebabkan kebanyakan penghidap kencing manis terpaksa di potong kaki kerana takut jangkitan menular ke bahagian atas badan.

Oleh sebab itu, buat permulaan, penting untuk anda dapatkan 7 botol Vivix ini untuk dihabiskan dalam masa sebulan.

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment